Fenerbahçe'de 318 milyonluk fiyasko!

1 | 9

Max Kruse'nin sözleşmesini feshederek ayrıldığı Fenerbahçe'de son dönemde yapılan transferlerin büyük bölümü hayal kırıklığı yarattı.

2 | 9

Sabah'ta yer alan habere göre Ali Koç'un başkanlık koltuğuna oturduğu günden bu yana, takıma katılan 29 ismin 11'i ile yollar ayrılırken, 1 isim ise kadro dışında kaldı.

3 | 9

Bu transferlere 41.5 milyon Euro (yaklaşık 318 milyon TL) harcayan sarı-lacivertlilerde, yenilerin sahada süre alma ortalaması yüzde 39.7 oldu. Bu değere göre yeni transfer edilen futbolcular, her 90 dakikanın sadece 35 dakikasında süre alabildi.

4 | 9

SADECE İKİ İSİM HAKKINI VERDİ

Sarı-lacivertli ekipte en verimli isimler ise genç kaleci Altay Bayındır ile Luis Gustavo oldu.

5 | 9

Altay transfer olduğu süre boyunca takımının sahaya çıktığı 3240 dakikanın 2610 dakikasında yani yüzde 80.6'sında süre alabilirken, Gustavo da 2970 dakikanın 2385'inde, yüzde 80.3'ünde görev yaptı.

6 | 9

İki yıllık süreç içerisinde 29 futbolcuyu kadrosuna katan Fenerbahçe'de bu oyuncuların 19'u takımda olduğu süre boyunca her iki dakikanın en fazla birinde sahada olabildi ve yüzde 50'nin altında oynama yüzdesinde kalabildi.

7 | 9

ALLAHYAR 4 DAKİKA OYNADI

Bu alanda en kötü isim kiralanmadığı dönemler içerisinde 1350 dakikanın 4'ünde görev yapabilen Allahyar olurken, şu anda kiralık olan Berke'de ise bu değer yüzde 2.1'de kaldı.

8 | 9

Yeterince süre alamayan isimlerden olan Murat Sağlam da 3240 dakikanın 292'sinde yani yüzde 9'unda forma giydi.

9 | 9


X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.