Fenerbahçe taraftarı Vodafone Park'a gidiyor!
- Fenerbahçe Galerileri
- Yayın tarihi: 25.02.2018 15:53
- Güncelleme tarihi: 25.02.2018 15:54
Fenerbahçeli taraftarlar, Beşiktaş ile oynanacak derbi maçı izlemek üzere Vodafone Arena'ya gidiyor. Sarı-lacivertlileri taraftarların yolculuk öncesi birbirlerine, "Otobüsün camlarını kırmayın yoksa maça giremeyiz" şeklinde uyarılarda bulunması dikkatlerden kaçmadı.
.