Fenerbahçe kongreye mi gidiyor?

1 | 34

Habertürk Gazetesi yazarlarından Meriç Müldür, Fenerbahçe ile ilgili flaş bir iddiayı ortaya attı. Müldür yazısında Fenerbahçe'nin kongreye gidebileceğini iddia etti. İşte Müldür'ün yazısı:

2 | 34

Ligin bitimine daha 13 hafta var ama Fenerbahçe yolun sonuna geldi. Şampiyonluktan zaten umut kesildi de ortaya konan futbol Ziraat Türkiye Kupası için de Avrupa Ligi için de haklı olarak herkesi karamsarlığa itiyor.

3 | 34

Yanlışlar yapıldı ki bugün bunlar yaşanıyor. Yazının ilerleyen bölümünde detaylarına değineceğim ama bu saha sonuçları Fenerbahçe'yi kongreye götürür. Hem de beklenen tarihlerden çok daha önce..

4 | 34

Advocaat'tan başlayalım.. Yöneticiler geldiği günden beri "Adam gibi adam" diyor başka bir şey söylemiyor. Evet benim gördüğüm kadarıyla da iyi insan, güzel adam. Ama hatalar yapmaya başladı. Özellikle son bir aydır.

5 | 34

6 | 34

KÖTÜLE KÖTÜLE OLACAĞI BUDUR

Ama hoca ne yaptı? "Bu takımı ben kurmadım" dedi. Hadi bunu geçtik belki de en büyük yanlışı takımda kalitesiz, yeteneksiz futbolcular olduğunu defalarca dile getirmesi oldu.

7 | 34

Futbol takımı hocasına güvenini kaybetti. Zihinsel olarak da fiziksel olarak da düştüler. Hocanın dediklerini ya yapmıyorlar ya da yapamıyorlar.

8 | 34

Nihayetinde senin elindeki kadro bu. Kötüle kötüle olacağı budur. Şu anda öyle bir ortam var ki; teknik direktör oyuncularına, oyuncular hocalarına, taraftar takıma da yönetimine de inanmıyor, güvenmiyor. Böylesine bir güvensizlik ortamında zaten başarı gelmesi mantık dışı.

9 | 34

Sakın ola ki Fenerbahçe taraftarı da herkesi suçlayıp kendini ayrı tutmasın. Ligin başından bu yana hiç mi hiç destek olmadılar. O maçlar o statta dolu tribünler önünde oynansa çok farklı skorlar da alınırdı.

10 | 34

"SİZDEKİ İNANCIN YARISI TAKIMDA OLSA..."

Herkesin dilinde, özellikle de her kötüyü başkandan bilenlerin dilinde, "Kadroyu başkan yapıyor, kadroya müdahale ediyor" iddiaları var. Bu derece müdahil olmadığına eminim.

11 | 34

En son örnekleri olarak Bursa maçında İstanbul'dan telefon açtığı, Krasnodar maçında Emenike'yi başkanın oynattığı yazıldı, söylendi. Tamamen yanlış.

12 | 34

Ama başkan olarak fikirlerini hocaya iletmiyor mu? Elbette iletiyor. Bu başka, kadroyu yapmak, hocanın işine müdahale etmek başka.

13 | 34

Müdahale etse şu son 3 maçta en azından neler yapardı biliyor musunuz? Bursa'da çok önceleri oyuncu değişikliklerine giderdi.. Rusya'da Emenike'yi oynatmazdı, Robin van Persie'yi tercih ederdi.

14 | 34

Kasımpaşa maçında baktı ki iyi oynamıyor Mehmet Topal'ı çıkarırdı, 'Bana 3 puan lazım' deyip ikinci yarıda çift forvete dönerdi, Neustaedter'e forma verebilirdi.

15 | 34

4 tane bek oyuncusunun yer aldığı 18 kişilik kadroya en azından Karavaiev'i de yazardı. Rakiplerden çekinmez, oyuncularına cesaret aşılardı.

16 | 34

Bunu da en iyi Kayseri maçından önce başkana, "Sizdeki bu inancın yarısı futbolcularda olsa bu takımın şampiyonluğu garanti" diyen Advocaat biliyor.

17 | 34

Bu örnekleri çoğaltabilirim. Hepsi de gerçek. Kafadan uydurulmuş senaryolar değil. Olduysa böyle olmuştur, olacaksa böyle olacaktır mantığıyla üretilmiş komplo teorileri hiç değil. Birebir, canlı canlı yaşanmış anlardan sadece birkaç

18 | 34

BELKİ YARIN BELKİ YARINDAN DA YAKIN

Haksız değil. Kendisinin de ifade ettiği gibi 4 yıldır Demokles'in kılıcı gibi Aziz Yıldırım'ın kafasının üzerinde bekliyor. Ya da bilerek bekletiliyor. Kim olsa bıkar, yorulur.

19 | 34

9 senedir başkan. Daha da kimseye nasip olmaz. Ama her hafta ayrı bir üzüntü, ayrı bir sıkıntı. 7/24 Fenerbahçe için harcanan mesai. Karşılığı ne? Hep üzüntü, hep eleştiri.

20 | 34

Bir de üstüne hapis hayatı. Değer mi? Kime sorsanız "hayır" der. Tek başına savaş, savaş nereye kadar? Başkanın da yeter artık diyeceği gün yakındır. Belki yarın belki yarından da yakın..

21 | 34

Taraftarla bitirelim... Evet taraftar isyanda. Haklılar. Ama 3 Temmuz'u unuttular, sadece saha sonuçlarına bakar oldular. Şike davasının Silivri'deki duruşma günlerini hatırlıyorum. Ortalık yıkılıyordu.

22 | 34

Bugün Silivri'de tarihi bir dava daha görülüyor. Kumpas davası. "Tapeleri tıpa yapacağız" diyen, Fenerbahçe'yi teslim etmeyen o taraftarın bugün bir teki bile Silivri'de yok.

23 | 34

3 Temmuz ise henüz bitmedi. Yargıtay 4 sene geçmesine rağmen bir karar almadı. Herkesin dikkatinden kaçıyor belki de CAS'taki dava da henüz sonuçlanmadı.

24 | 34

Geçtiğimiz cuma günü saat 17.00'de açıklanacaktı, her ne hikmetse (!) saat 16.55'te karar tarihinin 10 Mart'a ertelendiği haberi geldi.

25 | 34

Şimdi kumpas davası başladı. Yani biten bir şey yok. Her şey de 10 numara ile çözülmüyor, 10 numara her derde deva değil..


X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.