Fenerbahçe kafilesi, Bursa'ya gitti
- Fenerbahçe Galerileri
- Yayın tarihi: 10.02.2017 19:05
Fenerbahçe, Spor Toto Süper Lig'in 20. haftasında Bursaspor ile yarın yapacağı maç için Bursa'ya gitti.
Kara yoluyla Bursa'ya giden sarı-lacivertli kafile, konaklayacağı otelin önünde bir grup taraftar tarafından karşılandı.
Takımları lehine tezahürat yapan sarı-lacivertli taraftarlar, futbolcularla fotoğraf çektirdi.
Bursaspor-Fenerbahçe maçı, yarın saat 19.00'da, Bursa Büyükşehir Belediye Stadı'nda oynanacak.