Fenerbahçe 5 yıl sonra Arena'da kazandı
- Fenerbahçe Galerileri
- Yayın tarihi: 23.04.2017 21:40
Galatasaray'ı deplasmanda Josef de Souza'nın golüyle 1-0 mağlup eden Fenerbahçe, ezeli rakibi karşısında 22 Nisan 2012'den sonra ilk deplasman galibiyetini aldı.
Galatasaray'ı TT Arena'da Josef de Souza'nın golüyle mağlup eden Fenerbahçe, bu sezon büyük maçlarda yenilgi yüzü görmedi.
Josef de Souza'nın attığı golle rakibini 5 yıl aradan sonra deplasmanda yenmeyi başaran sarı-lacivertli takım, bu sezon rakibiyle oynadığı 2 maçı da kazanmasını bildi.
Dick Advocaat'ın ekibi, Galatasaray'ı 2 maçta da yenerken Beşiktaş ile de ligde 0-0 berabere kalıp, Ziraat Türkiye Kupası'nda 1-0 kazandı.
Fenerbahçe, Trabzonspor deplasmanından da 3-0'lık galibiyetle dönmüştü.