Ali Koç ne vadetti, ne yaptı?
- Fenerbahçe Galerileri
- Yayın tarihi: 03.10.2018 09:26
- Güncelleme tarihi: 03.10.2018 09:57
Fenerbahçe'de büyük umutlarla şampiyonluğa gelen ve taraftarların da desteğini arkasına alarak büyük bir değişime giden başkan Ali Koç, başkanlığının 4. ayı geride kalmışken beklentilerin bir hayli uzağında kaldı. İlk günlerde yeni bir sistem kurulduğu için sabredilmesini söyleyen Koç'un söylemleri de zamanla değişti. İşte Ali Koç'un başkan seçildikten sonra takım ile ilgili yaptığı 6 dikkat çeken açıklama...
31 TEMMUZ - "İNANCI KAYBETMEYİN"
"Sezon içinde inişler, çıkışlar, iyi günler, kötü günler mutlaka olacaktır ancak burada önemli olan Lefter'in "Futbolda gözyaşı dökmesini bilmeyen insan, sevinmesini asla öğrenemez" sözlerinden yola çıkarak, sezon sonunda yaşayacağımız sevince olan inancımızı sezon içinde asla kaybetmememiz gerektiğidir."
1 EYLÜL - "COCU'YA GÜVEN TAM"
"Hocamız Sayın Cocu, PSV kariyerinden de görülebileceği üzere, gençlerle yeniden yapılanan bir takımı, çok üst düzey noktalara taşıma konusunda büyük başarılara imza atarak kendisini ispatlamıştır. Cocu'ya olan inancımız tamdır."
11 EYLÜL - "SORUMLUSU BENİM"
"Gerek Cocu, gerek Comolli olsun doğru tercih yaptığımızı düşünüyorum. İlk 4 hafta hayal kırıklığı. Bunu kabul ediyorum. Bunun sorumlusu da benim."
25 EYLÜL - BEŞİKTAŞ SONRASI
"Çok insafsızsınız ezdik burada Beşiktaş'ı ezdik, takıma el at diyorsunuz. Müsaade edin biraz."
30 EYLÜL - "SABREDİN DİYEMİYORUM"
"Her reaksiyonda haklısınız. Hani diyorsunuz ya; bu forma kutsaldır diye, evet kutsaldır ve bunlar bu formanın ağırlığının farkında değiller. Bunu öğreteceğiz onlara. Sabredin de diyemiyorum, mahcubum size."
2 EKİM - AYRILIKLAR KAPIDA
"Fenerbahçe için doğru olduğunu düşündüğümüz kararı, olması gereken yerde ve zamanda alacağımızı, gerektiğinde kimseyle yolları ayırmak konusunda da tereddüt etmeyeceğimizi herkesin bilmesini isterim."