Türkiye'nin yeni statlarında son durum

1 | 50

ADANA STADYUMU

İnşaatı devam eden stadyumlardan olan Adana Stadı'nın kısa sürede açılmaı planlanıyor. Stadın kapasitesi 33 bin.

2 | 50

ADANA STADI

3 | 50

ADANA STADI

4 | 50

ANTALYA ARENA

2015 yılında hizmete açılan Antalya Arena 33 bin kişilik kapasiteye sahip.

5 | 50

ANTALYA ARENA

6 | 50

GAZİANTEP ARENA

İnşaatında son aşamaya gelinen Gaziantep Arena 33 bin kişilik kapasiteye sahip.

7 | 50

GAZİANTEP ARENA

8 | 50

GAZİANTEP ARENA

9 | 50

GAZİANTEP ARENA

10 | 50

BATMAN STADI

İnşaatı devam eden stadlar arasında yer alan Batman Stadı'nın 2017 yılında açılması planlanıyor. Stadın kapasitesi 15 bin kişi.

11 | 50

BATMAN STADI

12 | 50

DİYARBAKIR STADI

2017'de açılması planan stadlardan biri olan Diyarbakır Stadı'nın kapasitesi 33 bin.

13 | 50

DİYARBAKIR STADI

14 | 50

DİYARBAKIR STADI

15 | 50

DİYARBAKIR STADI

16 | 50

YENİ ESKİŞEHİR STADI

2016 yılında hizmete açılan Yeni Eskişehir Stadı'nın kapasitesi 35 bin kişi.

17 | 50

YENİ ESKİŞEHİR STADI

18 | 50

GİRESUN ARENA

İnşaatı devam eden stadlardan biri olan Giresun Çotanak Arena Stadyumu'nun kapasitesi 22 bin.

19 | 50

GİRESUN ARENA

20 | 50

GİRESUN ARENA

21 | 50

HATAY STADI

2017 yılında açılması planlanan Hatay Stadı 25 bin kişilik.

22 | 50

HATAY STADI

23 | 50

HATAY STADI

24 | 50

HATAY STADI

25 | 50

KOCAELİ ARENA

2017 yılında açılması planlanan stadlardan olan Kocaeli Arena 33 bin kişilk.


X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.