Transfer dönemi sona erdi! İşte Süper Lig'in en değerlileri
- Diğer Galerileri
- Yayın tarihi: 06.10.2020 18:43
Futbolda 4 Ağustos'ta başlayan birinci transfer ve tescil dönemi 5 Ekim itibarıyla sona erdi.
Kulüpler 2 aylık süreçte birçok transfer yaparak kadrolarını güçlendirirken, bazı futbolcularıyla da yollarını ayırdı.
Transfer döneminin sona ermesinin ardından oluşan kadrolar baz alındığında Süper Lig'deki en değerli takım ve futbolcu da belli oldu.
EN DEĞERLİSİ BAŞAKŞEHİR!
Alman internet sitesi Transfermarkt'ın verilerine göre, Süper Lig'de yer alan takımların kadro değeri sıralamasında, geçen sezonu şampiyon tamamlayan Medipol Başakşehir, 88,95 milyon euroluk kadro değeriyle ilk sırada kendine yer buldu.
GALATASARAY 5. SIRADA
Turuncu-lacivertli takımın ardından, 81,95 milyon euroluk kadro değeriyle Trabzonspor ikinci, 77,60 milyon euroyla Fenerbahçe üçüncü, 76,60 milyon euroyla Beşiktaş dördüncü ve 70,13 milyon euroyla değeriyle Galatasaray beşinci sıraya yerleşti.
ERZURUM SONUNCU OLDU
Ligin piyasa değeri en düşük ekibi ise 12,75 milyon euro takım değeriyle Büyükşehir Belediye Erzurumspor olarak gösterildi. Süper Lig'de yer alan 21 takımın toplam kadro değeri ise 732,63 euro olarak belirtildi.
SÜPER LİG KULÜPLERİNİN KADRO DEĞERLERİ LİSTESİ
EN DEĞERLİ FUTBOLCU UĞURCAN ÇAKIR
Transfermarkt'ın değerlendirmesinde, Süper Lig'de bu sezon forma giyecek oyuncular arasında en değerli futbolcu ise, 16 milyon euroyla Trabzonspor'un milli kalecisi Uğurcan Çakır oldu.
ABDÜLKADİR ÖMÜR 2'NCİ, SAMATTA 5'İNCİ SIRADA
Ligin piyasa değeri en yüksek futbolcusu olarak gösterilen Uğurcan Çakır'ı, 13 milyon euro değerle takım arkadaşı Abdülkadir Ömür takip etti. Listede Edin Visca 3'üncü, İrfan Can Kahveci 4'üncü, Fenerbahçe'nin yeni golcüsü Mbwana Samatta ise 5. sırayı elde etti.
Süper Lig'de ter dökecek en değerli 10 oyuncu listesinde Medipol Başakşehir'den 4, Trabzonspor ve Fenerbahçe'den ikişer, Galatasaray ve Beşiktaş'tan da birer isim yer aldı.
EN DEĞERLİ 10 FUTBOLCU LİSTESİ