Şampiyonlar liginde 5. Maçlar sonunda kim ne kadar kazandı?

1 | 29

Bu sezon Şampiyonlar Ligi'nde takımlar, bir yandan puan toplayıp bir yandan da kasasını doldurdu. Temsilcimiz Beşiktaş ise Real Madrid gibi devleri geride bırakıp Barcelona'ya yetişti. Grupta oynanan maçlara göre 5. maçlar sonunda kim kasasını ne kadar doldurdu, kim dolduramadı? İşte cevabı...

Gruplarda galibiyete 1,5 milyon euro, beraberliğe ise 500 bin euro veriliyor. İşte bu sezon Şampiyonlar Ligi'ne katılan ekiplerin gruplarda oynadıkları maçlarda kasasına koyduğu para miktarı:

2 | 29

Manchester City - 7.5 milyon Euro

3 | 29

Paris Saint-Germain - 7.5 milyon Euro

4 | 29

Tottenham - 6.5 milyon Euro

5 | 29

Manchester United - 6 milyon Euro

6 | 29

Bayern Münih - 6 milyon Euro

7 | 29

Barcelona - 5.5 milyon Euro

8 | 29

Beşiktaş - 5.5 milyon Euro

9 | 29

Liverpool - 5.5 milyon Euro

10 | 29

Chelsea - 5 milyon Euro

11 | 29

Real Madrid - 5 milyon Euro

12 | 29

Shakhtar Donetsk - 4.5 milyon Euro

13 | 29

Cska Moskova - 4.5 milyon Euro

14 | 29

Basel - 4.5 milyon Euro

15 | 29

Juventus - 4 milyon Euro

16 | 29

Roma - 4 milyon Euro

17 | 29

Sevilla - 3.5 milyon Euro

18 | 29

Leipzig - 3.5 milyon Euro

19 | 29

Sporting - 3.5 milyon Euro

20 | 29

Porto - 3.5 milyon Euro

21 | 29

Atletico Madrid - 3 milyon Euro

22 | 29

Napoli - 3 milyon Euro

23 | 29

Spartak Moskova - 3 milyon Euro

24 | 29

Celtic - 1.5 milyon Euro

25 | 29

Borussia Dortmund, Monaco, Apoel, Maribor, Qarabağ - 1 milyon Euro


X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.