Marka değeri en yüksek 50 kulüp sıralaması

1 | 51

Uluslararası marka değerlendirme kuruluşu Brand Finance, 2016 yılı "dünyanın en değerli 50 futbol kulübü markası" araştırmasını yayımladı. Listede sadece 2 Türk takımı girebildi. İşte o liste;

2 | 51

Manchester United - İngiltere
1170 Milyon Dolar

3 | 51

Real Madrid - İspanya
1148 Milyon Dolar

4 | 51

Barcelona - İspanya
993 Milyon Dolar

5 | 51

Manchester City - İngiltere
905 Milyon Dolar

6 | 51

Bayern Münih - Almanya
867 Milyon Dolar

7 | 51

Arsenal - İngiltere
858 Milyon Dolar

8 | 51

Paris Saint Germain - Fransa
792 Milyon Dolar

9 | 51

Chelsea - İngiltere
776 Milyon Dolar

10 | 51

Liverpool - İngiltere
748 Milyon Dolar

11 | 51

Tottenham - İngiltere
441 Milyon Dolar

12 | 51

Juventus - İtalya
287 Milyon Dolar

13 | 51

Borussia Dortmund - Almanya
280 Milyon Dolar

14 | 51

Everton - İngiltere
279 Milyon Dolar

15 | 51

West Ham United - İngiltere
274 Milyon Dolar

16 | 51

Atletico Madrid - İspanya
266 Milyon Dolar

17 | 51

Leicester City - İngiltere
237 Milyon Dolar

18 | 51

Southampton - İngiltere
223 Milyon Dolar

19 | 51

Schalke 04 - Almanya
223 Milyon Dolar

20 | 51

Stoke City - İngiltere
212 Milyon Dolar

21 | 51

Milan - İtalya
207 Milyon Dolar

22 | 51

West Bromwich Albion - İngiltere 184 Milyon Dolar

23 | 51

Sunderland - İngiltere
180 Milyon Dolar

24 | 51

Cyrstal Palace - İngiltere
176 Milyon Dolar

25 | 51

Bayer Leverkusen - Almanya
175 Milyon Dolar


X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.