İşte Dünyanın en değerli 30 kulübü

1 | 31

Uluslararası marka değerlendirme kuruluşu Brand Finance, 2015 yılı "dünyanın en değerli 50 futbol kulübü markası" araştırmasını yayımladı. Listede 2 Türk kulübü de yer almayı başardı. İşte o takımlar

2 | 31

30)Crystal Palace
Marka Değeri: 133 milyon dolar

3 | 31

29)Sunderland
Marka Değeri: 134 milyon dolar

4 | 31

28) Bayer Leverkusen
Marka Değeri: 135 milyon dolar

5 | 31

27)Swansea City
Marka Değeri: 135 milyon dolar

6 | 31

26)Stoke City
Marka Değeri: 140 milyon dolar

7 | 31

25)Ajax
Marka Değeri: 145 milyon dolar

8 | 31

24)Napoli
Marka Değeri: 147 milyon dolar

9 | 31

23)Atletico Madrid
Marka Değeri: 151 milyon dolar

10 | 31

22)Newcastle United FC
Marka Değeri: 155 milyon dolar

11 | 31

21)Aston Villa FC
Marka Değeri: 155 milyon dolar

12 | 31

20)Inter
Marka Değeri: 160 milyon dolar

13 | 31

19)Galatasaray
Marka Değeri: 177 milyon dolar
Spor Toto Süper Lig şampiyonu Galatasaray, değerini, geçen yılın üstüne 36 milyon dolar koyarak 177 milyon dolara yükseltti ancak 2014 değerlendirmesine göre 2 basamak düşerek 19. sırada yer aldı.

14 | 31

18)Southampton
Marka Değeri: 183 milyon dolar

15 | 31

17)Monaco
Marka Değeri: 202 milyon dolar

16 | 31

16)West Ham United
Marka Değeri: 209 milyon dolar

17 | 31

15)Everton
Marka Değeri: 228 milyon dolar

18 | 31

14)Milan
Marka Değeri: 244 milyon dolar

19 | 31

13)Schalke 04
Marka Değeri: 302 milyon dolar

20 | 31

12)Borussia Dortmund
Marka Değeri: 326 milyon dolar

21 | 31

11)Juventus
Marka Değeri: 350 milyon dolar

22 | 31

10)Tottenham
Marka Değeri: 360 milyon dolar

23 | 31

9)Paris Saint Germain
Marka Değeri: 541 milyon dolar

24 | 31

8)Liverpool
Marka Değeri: 577 milyon dolar

25 | 31

7)Arsenal
Marka Değeri: 703 milyon dolar


X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.