Dünyanın en kötü forma tasarımları

1 | 42

İspanya 4. liginde yer alan Deportivo Palencia bu sezon 'kas dokusu' şeklindeki formayla mücadele ediyor. Belki formayı hiç kimseye beğendiremediler ama kulübün adını tüm dunyaya duyurmayı başardılar.

2 | 42

Kamerun Milli Takımı - 2002

Futbol tarihinin gelmiş geçmiş en dikkat çekici formalarından biri. Samuel Eto'o ve Rigobert Song'lu Kamerun, bu kolsuz formayla 2002 Dünya Kupası'nda son derece parlak sonuçlar aldı.

3 | 42

Hoya La Lorca - 2013

'İspanya'nın sebze bahçesi' olarak bilinen Murcia bölgesinin takımı olan Hoya La Lorca, 2013-14 sezonunda 'brokoli' desenli formayla mücadele etti.

4 | 42

Barcelona - 1995

5 | 42

Athletic Bilbao - 2004

6 | 42

1860 Münih - 2010

7 | 42

Colorado Caribous - 1978

8 | 42

Atletico Madrid - 2004

9 | 42

Arsenal - 1992

10 | 42

Estensko - 1996

11 | 42

Avustralya Milli Takımı - 1990

12 | 42

San Antonio Spurs - 2013

13 | 42

Bochum - 1997

14 | 42

Brighton&Hove Albion - 1986

15 | 42

Celtic - 1991

16 | 42

Cultural Leonesa - 2014

Uzaktan bakıldığında takım elbiseli 11 futbolcu gibi duruyor ama gerçek öyle değil. Birçok kişiye göre 'en kötü forma' yarışmasının tartışmasız 1 numarası.

17 | 42

Chelsea - 1984

18 | 42

Coventry - 1978

19 | 42

Deportivo Lugo - 2014

20 | 42

Cultural Leonesa - 2014

21 | 42

Sacramento Kings - 2005

22 | 42

Guijuelo - 2016

23 | 42

Colorado Caribous - 1978

24 | 42

Phoenix Suns - 1993

25 | 42

Huddersfield Town - 1987


X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.