Bakan Kaya otizme dikkat çekti
- Diğer Galerileri
- Yayın tarihi: 02.04.2018 20:46
- Güncelleme tarihi: 02.04.2018 21:51
Spor Toto Süper Lig'in 27. haftasının kapanış karşılaşmasında Kayserispor, evinde Fenerbahçe'yi konuk etti. Karşılaşma öncesi Aile ve Sosyal Politikalar Bakanı Fatma Betül Sayan Kaya, futbolculara ve hakem heyetine Dünya Otizm Farkındalık Günü nedeniyle atkı taktı.
İşte seramoniden kareler...