Usta yazarlar Hatayspor - Beşiktaş maçını değerlendirdi! "Fransız takımı gibiydi..."

1 | 13

TURGAY DEMİR - BİR ŞEYLER BIRAKIRSIN!

Ne ilk yarıydı ama... Bulduğu en küçük boşlukta cümbür cemaat saldıran bir Hatay ve bu bölümde şaşkınlıktan rakibine karşılık vermekte zorlanan bir Beşiktaş izledik.

2 | 13


Maç daha mini minnacıkken Aboubakar'ın müthiş golüyle tabela değişince, tamam dedik, Beşiktaş artık alır, götürür! Dedik de, pek öyle olmadı... Siyah-beyazlı oyuncular golün sevincini yaşamaya fırsat bulamadan tabela tekrar eşitlendi...

3 | 13


Bounpendza tam bir baş belası... Bir an bile boş bırakırsan uçurtma gibi gidiyor... İlk bölümde Beşiktaş savunmasını hallaç pamuğu gibi attı. Gabonlu biraz daha dikkatli olsa iki golden fazlasını da atabilirdi.

4 | 13

Beşiktaş'ın usta ayağı Ghezzal ise iki asist yapmasına rağmen hareketsiz bir oyunu tercih edince Kartal'ın hücumlarının galibiyete yetecek kadar meyve vermesini önledi. İlk 45'te durmak, dinlenmek bilmeyen Hatayspor ikinci yarıda kazık fren yaptı. Yoruldular!

5 | 13

Beklemeye başlayan ev sahibi tamamen kontratak düzenine döndü ama Bounpendza da yorulmuştu. O da yakaladığı topları daha etkili kullanmanın yollarını aramadan kolay kaybetmeye başladı.

6 | 13

Topa hakim olan, oyunu rakip sahaya yıkan Beşiktaş'ta pas trafiğini düzeltmek adına Oğuzhan sahaya sürülürken Larin sağa geldi, N'Koudou ile solu kaptı. Sergen Yalçın top kullanırken harcanan emeğin karşılığını alabilmek adına tüm kartlarını kullanıyordu... Ev sahibi de gardını almış bir şekilde beklerken kontrataklarla da korku verdi.

7 | 13

Son tahlilde beraberlik adil sonuç diyebilirim. Hatayspor iyi takım ve bu deplasmana gelen her takım bir şeyler bırakır. Beşiktaş da iki puan ve Welinton'ı bıraktı. Neyse, kayıp puanlar derbide telafi edilebilir.

8 | 13

SİNAN VARDAR - SAĞLIK OLSUN

Sevgili okurlarım yaklaşık 5 gündür soğuk algınlığım var. Son 4 günde iki kere Covid testine girdim ve ikisinde de negatif çıktı. Ancak ciğer röntgenimde çıkan ödemin atılması için 3 gündür hastanedeyim. Bol bol dinleniyorum. Tabii hasta yatağımda da Beşiktaş olmazsa olmazım.

9 | 13

Dün Beşiktaş çok iyi bir ekiple karşılaştı. Hatayspor özellikle ilk yarıda tipik bir Fransız takımı gibiydi. Ev sahibi ekip savunma arkasına çok sarkarken; Akintola, Traoura ve Boupendza Beşiktaş'a zor anlar yaşattı. Özellikle Boupendza'yı çok beğendim.

10 | 13

İki takımın da zayıf karnı savunmalarıydı. Beşiktaş'ta N'Sakala, Welinton, Necip ve Atiba vasatın üstüne çıkamadı. 5 haftadır gol yemeyen Ersin yediği ilk golde hatalıydı. Olsun, bu nazarlık olsun.

11 | 13

Ghezzal iki nefis asistiyle yine klasını gösterirken Aboubakar ve Larin attıkları goller ve mücadele gücüyle dikkat çektiler. Beşiktaş dün iyi gününde değildi ve zaman takımın defoları ortaya çıktı.

12 | 13

Bu savunmayla lig biter mi, zor, çok zor! Devre arasındaki transfer dönemi iyi değerlendirilmeli. Dünkü maçtan gerekli dersler çıkarılmalı. Her neyse hasta yatağımdan benden bu kadar... Sağlıklı günlerde görüşmek üzere...

13 | 13


X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.