Spor yazarları Beşiktaş - Genk maçını yazdı

1 | 24

Turgay Demir: Avrupa neyimize!

Karşımızda Tromsö, Vardar gibi Avrupa'nın köy takımlarını bulunca "küçümsüyor" ve kaybediyoruz… Sevilla, Akhisar'ı küçümsemiyor!
Karşımızda Avrupa'nın önemli takımları olunca yine yeniliyoruz ve mazeretimiz yine hazır; adamların bütçelerine bak, bizim bütçemize bak! Anderlecht ve Genk bütçe mütçe dinlemiyorlar!

2 | 24

İşin özeti şu; Avrupa neyimize, dönelim ligimize… Bizim ligde, farklı bir hakem, farklı bir mücadele, farklı bir mentalite var; körler, sağırlar birbirini ağırlar muhabbetine devam… Bunlar genel arızalar gelelim Beşiktaş özeline…

3 | 24

Göztepe maçında iki stoper sakat, savunma helak olmuşken bir de orta sahayı bozan ve Medel'i stopere çeken Şenol hoca, o maçta Necip'i stoper oynatmayı akıl edememişti… Dün elinde Roco ve Vida varken Necip'i stoper yapmayı tercih etti ve orta sahayı yine enerjisiz bıraktı… Hepsi o kadar mı!?
Haftalardır yok hükmünde olan Larin'i dün gece hatırladı Şenol hoca!

4 | 24

İnanılır gibi değil. Bir insan bu kadar mı kendi ayağına sıkar.. Kime, neyi kanıtlamaya çalışıyor anlamış değilim. Oğuzhan ve Tolgay aynı takımda olmaz… Yaş ortalaman 33 olmasa, Quaresma'n, Love'ın, Babel'in, Lens'in geri koşsalar olur ama durum bu değil. Öyleyse bu inat niye!?
Beşiktaş kendi sahasında Genk'ten fark yiyor. Sözün bittiği yer!

5 | 24

Nerede Şampiyonlar Ligi'nde gruptan namağlup çıkan Beşiktaş, nerede dün geceki takım!?
Sadece Talisca'mıydı bu farkı yaratan!
Kimse kendini kandırmasın;
Şenol Güneş eski Şenol Güneş değil, Beşiktaş da eski Beşiktaş değil.
Hoca eskiye dönmeden takım asla o günlere dönemez...
Yazık hakikatten çok yazık!

6 | 24

Murat Özbostan: Trivela yaparken her şey güzeldi / Sabah

Beşiktaş bu maça para ve sözleşme krizlerinin gölgesinde çıktı. Bir gün önce hiç alışık olmadığımız bir tablo yaşandı ve Fikret Orman ile Şenol Güneş, "Bakın aramızda sorun yok, her şey çok güzel. Sadece iki oyuncu imza atmadı" mesajını vermek isteseler de mutlu olmadıklarını açık açık itiraf ettiler.

7 | 24

Genk maçı öncesi bu yaşananlar belli ki takımı da alt üst etmişti. Sahadaki 11 oyuncu kazanmak adına gerekeni yapmadı. Taraftar da Genk'in kazanması adına her şeyi yaptı!. Bu takım 2 kez üst üste şampiyon olmuş, geçen sene Şampiyonlar Ligi grubundan namağlup çıkmış. Hem bize hem taraftara gurur yaşatmış. Bu tepkiler vefasızlıktır!

8 | 24

Maç 1-0 olmuş, daha erkenden protestoya başladılar, oyuncuları ıslıkladılar. Yönetim aleyhine bağırdılar. Tamam takımı eleştirelim, yerden yere vuralım ama bunu son düdük çalıp maç bittikten sonra yapalım. Quaresma aynı Quaresma... Trivelaları yaparken, sizi ayağa kaldırırken iyiydi de şimdi mi kötü oldu? Ki sahadaki en çok çaba gösteren oyunculardan biriydi.

9 | 24

Gelelim takıma ve Şenol hocaya... Beşiktaş sanki adam dinlendirir gibi maça Larin'le çıktı. Larin tank gibi ağır.. Rakibi doğru analiz edemeyen, gerekli saygıyı göstermeyen, oyuncusuyla, hocasıyla bu acı faturayı ödedi. Savunma Pepe olmadan içler acısıydı. Vida'nın 3. golde yediği çalım dramatikti. Yenen goller çok acemiceydi. Oğuzhan'ın yürüyecek hali yok!

10 | 24

Bu kadar tecrübeli bir takım nasıl bu kadar kontratak yer.. Defansıyla, forveti arasında dağlar var.. O kadar kopuklar birbirlerinden. Beşiktaş büyük bir kazaya uğradı.. Eğer kafalar sahaya dönmezse, kazalar daha dramatik haller alabilir.

11 | 24

Sinan Vardar: Eyvah eyvah!

Bu yaş ortalamasıyla bu takımın çok kısa zamanda bu hale geleceğini uzun zamandır belirtiyorum. Tehlike maalesef göz göre göre geldi. Bu takımın yaş ortalaması yükselirken gücü günden güne azaldı. Tabii bir de kafa karıştıran Larin, Roco gibi transferler de takıma büyük zarar verdi, vermeye de devam ediyor.

12 | 24

Allah aşkına Larin diye bir futbolcu alınmış; topu her ayağına aldığında rakibe hediye ediyor. Duydum ki tavsiye üzerine transfer edilmiş.
Yazık Beşiktaş'ın paralarına!
Beşiktaş dün sahada tel tel dökülürken Medel, Necip ve Quaresma'nın dışında ne yaptığını bilen futbolcu yoktu.

13 | 24

Atiba'ya 100 bin euro eksik vermek için geç imzalatanlar takıma da yazık ettiler. Taraftar da tepki göstermeye başladı. Ne söyleseler haklıdır.
Koca Beşiktaş'ta sadece Karius, Quaresma ve Medel bir şeyler yapmaya çalıştı.
Karius yediği gollere rağmen tarihi farkı önleyen isimdi.
İkinci yarı Quaresma Beşiktaş'ı ateşledi. Yenilgiye isyan eden adamdı ama onun da mücadelesi yetmedi. Beşiktaş'ta gerisi tel tel döküldü. Adamlar 5'e 2 gelirken bir kişi geriye dönmüyorsa durum felaket ötesidir.
Maalesef Beşiktaş'ı kötü günler bekliyor. Yenilmesi önemli değil, vazgeçmeleri beni üzdü.

14 | 24

Doğrusu Genk'e bayıldım. Belçika ekibi her yönüyle genç, dinamizm kokan organize bir takım.
23.3 yaş ortalamasıyla gerçekten çok iyi bir ekip olduklarını her halleriyle belli ettiler.
Genk'in dünkü futbolu tesadüf değil. Belçika yıllardır sporda bilimsel çalışıyor, insana yatırım yapıyor. Belçika'da futbola başlama yaşı 5. Bu yaştan itibaren genç yetenekleri geleceğe taşıyorlar.
Beşiktaşlı taraftarlar haklı olarak bu değerli rakibi alkışladılar.

15 | 24

Hayri Ülgen: Yönetimin eseri / Takvim

Yazık… Yazık… Çok yazık… Beşiktaş'ı bu hale getiren Beşiktaş yönetimidir. Bunun başka izahı yoktur.
Transferde başarılı olmayı bırakın elindeki golcüleri satarak takımı çöküntüye sürüklediler. Nerede 2 yıl önceki Beşiktaş...
Yönetiminden çok, takım içinde o kadar huzursuzluk var ki zaten bu yavaş yavaş kendini göstermeye başladı.
Kartal hem ligde hem de Avrupa'da tel tel dökülüyor… Eski Beşiktaş'tan eser yok şimdi. Ruhunu kaybetmiş birtakım var maalesef.

16 | 24

TARAFTAR HAKLI
Bundan sonrası da daha vahim olabilir. Başkan Fikret Orman ve yönetimi hiç yokken hem takımı yıprattılar hem yönetimi diskalifiye ettiler. Hem de Şenol Güneş'in bütün dengesini bozdular.
Beşiktaş takımına dün baktım.
Belki iki gol buldu ama o da şansına.

17 | 24

Onların dışında gol pozisyonu yok. 4 yedi ama 5 olurdu, 6 olurdu, 7 olurdu... Eğer bir Babel bir Pepe bir Adriano bu takımda yoksa ve rakipten de bu kadar gol yiyorsa demek ki Beşiktaş benliğini kaybetmiş. Sistemini kaybetmiş.
Büyük bir çöküntü içine girmiştir.
İlk defa tribünleri bu şekilde protesto ederken görüyorum.
Sonuna kadar haklılar.

18 | 24

MAÇIN EN İYİSİ: SAMATTA
Genk'in yıldızı iki gol atarak yıldışlaştı.

MAÇIN EN KÖTÜSÜ: OĞUZHAN
Bir türlü beklenen patlamayı yapamıyor.

19 | 24

20 | 24

21 | 24

22 | 24

23 | 24

24 | 24


X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.