Cenk Tosun Beşiktaş'a dönecek mi? Kendisi açıkladı
- Beşiktaş Galerileri
- Yayın tarihi: 08.01.2021 10:07
A Milli Takım'ımızın ve Everton'un golcüsü Cenk Tosun'un Tivibu Spor'a yaptığı açıklamalar şöyle:
"ELİMDEN GELENİ YAPIYORUM"
Neden fazla şans bulamadığımı bilmiyorum. Elimden geleni yapıyorum. Burada oynamasam da Milli Takım'a gittiğimde goller atıyorum. Bence de hak ettiğim şansı bulamıyorum. Bu sezon Calvert-Lewin iyi bir sezon geçiriyor. Burada mücadelemi sürdürmek istiyorum. Şans bana gelecektir.
BEŞİKTAŞ'A DÖNECEK Mİ?
Şimdilik Beşiktaş'a gelme düşüncem yok. Misyonumun dolduğunu düşünmüyorum. İngiltere'de kalıp, bayrağımızdan, vatanımızdan daha çok söz ettirmek istiyorum. Türkiye'ye dönme gibi bir niyetim yok şu anda.
"O SEZONDA DAHA İYİYDİK"
Beşiktaş'ta 2017-18 takımımız şimdiki takımdan daha güçlüydü. Şu andaki Beşiktaş kadrosunda ben oynarım.
Alanyaspor'u izledim, top yapan bir takım. Alanya bu oyunu Şükrü Saracoğlu Stadı'nda oynuyor, bu çok değerli. Alanya'nın futbolunu çok beğeniyorum ama Beşiktaş'ın şampiyonluk yarışında bir tık önde olduğunu söyleyebilirim.
"YABANCI HAKEME KARŞIYIM"
Süper Lig'de yabancı hakeme karşıyım. Çok yetenekli ve iyi hakemlerimiz var. Bundan 20 yıl önce hakemleri baskı altına alarak maçlar kazanılmış, o devam ediyor.
"ANCELOTTI AZ KALSIN FENERBAHÇE'YE İMZA ATIYORMUŞ"
Ancelotti ile çok konuşuyoruz. Parma'da hocalık yaparken Fenerbahçe ile görüşmüş, Aziz Yıldırım ile masaya oturmuşlar, imza attırmaya çalışmışlar. İstanbul'u çok beğenmiş, sonra olmadığını, Juventus'a gittiğini söylüyor.