Beşiktaş'ın yıldızları kadro dışı kalacak
- Beşiktaş Galerileri
- Yayın tarihi: 24.08.2016 15:57
UEFA Şampiyonlar Ligi'nde kuralar çekildi ve Beşiktaş'ın rakipleri belli oldu.
Ancak siyah-beyazlılar hangi oyuncularla Devler Ligi'nde mücadele edecek, işte bu sorunun yanıtını teknik direktör Şenol Güneş bugünlerde düşünüyor.
Siyah-Beyazlılar, UEFA Finansal Kontrol Komitesi ile yapılan anlaşma gereği bu sezon UEFA'ya 25 değil, 23 kişilik kadro bildirecek.
Ancak bu kadroda 4'ü Türkiye'de yetişmiş, 4'ü de altyapıdan çıkmış toplam 8 futbolcu yer almak zorunda.
Kartal'ın mevcut kadrosunda Türkiye'de yetişmiş 3 oyuncu var. Bunlar, kalecilerden Tolga Zengin ve Utku Yuvakuran ile Gökhan Gönül.
A Takım kadrosunda altyapıdan çıkan tek kişi de Necip Uysal.
Beşiktaş, Necip'i Türkiye'de yetişen oyuncular kontenjanına kaydırıp U21 takımından 4 genç oyuncunun adını UEFA'ya verilecek listeye yazacak.
Geri kalan 15 kişilik kontenjana ise 18 futbolcu aday. İşte o futbolcular...
Fabricio
Boyko
Adriano
Marcelo
Tosic
Beck
Rhodolfo
Veli
Oğuzhan
Olcay
Atiba
Kerim Frei
Ara Özbiliz
Tolgay Arslan
Cenk Tosun
Quaresma
Ömer Şişmanoğlu