Beşiktaş Başkanı Fikret Orman'dan Fenerbahçe Başkanı Ali Koç'a telefon!
- Beşiktaş Galerileri
- Yayın tarihi: 26.07.2018 01:23
Beşiktaş'ın Janssen'le ilgilendiği iddiaları üzerine başkan Fikret Orman'ın Ali Koç'u aradığı bildirildi.
Orman'ın böyle bir niyeti olmadığını Fenerbahçe'nin talip olduğu hiçbir oyuncu için devreye girerek fiyat artırmayacaklarını söylediği belirtildi.
Koç teşekkür edip kendilerinin de Beşiktaş'a aynı incelikle cevap vereceğini söylediği öğrenildi.
FOTOMAÇ