F.Bahçe'ye döner bıçaklı saldırı
Fenerbahçe Kulübü'nün Ankara Şubesi'ne Ankaragücü taraftarı oldukları anlaşılan bir grup tarafından saldırı düzenlendi. Akşam 20:00'da şubenin kapanıp üyelerin evlerine gitmesinin ardından ellerinde döner bıçağı ve satırlarla şubeye saldıran saldırganlar 'Ankara'da en büyük Ankaragücü' sloganları attı
- Fenerbahçe Haberleri
- Yayın Tarihi: 25.04.2015 00:00
- Güncelleme Tarihi: 25.04.2015 09:32
Akşam saatlerinde şubenin kapanmasının ardından bıçaklı ve satırlı saldırganlar şube binasına daldı. Binanın camlarını indiren saldırganlar içerideki eşyalara zarar verdi. Kaldırım taşlarını da sökerek şubeye girdikleri öğrenilen saldırganlar, ofisteki bilgisayarı parçaladı. Olay yerine gelen polis ekipleri incelemelere başladı.
Fenerbahçe Ankara Şubesi Başkanı Erol Özel, "Arkadaşlarımız şubeyi kapatıp çıktıktan 5 dakika sonra bir grup sokağın üstünden ve altında gelmişler. Şahitlerin söylediğine göre ellerindeki alet edevatlarla gelen bu kişiler derneğin altını üstüne getirmiş. Olayda yaralı yok. Allah'tan arkadaşlarımız binayı terk ettikten sonra olay yaşanmış ama nereden geldikleri, ne olduğu, neden böyle bir olayla karşı karşıyayız. Onu da bilmiyoruz. Şu anda emniyet durum tespiti yapıyor" dedi.
Çirkin saldırının ardından edinilen bilgiye göre; F.Bahçe ofisine saldıran grubun Ankaragücü sloganları attıkları belirlendi. Ellerinde satırlar ve taşlarla Fenerbahçe ofisine saldırın holiganların, "Ankara'da en büyük Ankaragücü" diye bağırdıkları tespit edildi.
DİĞER HABERLER
-
Türkiye Sigorta Basketbol Süper Ligi play-off final serisinde Beşiktaş GAİN'i 3-1 yenerek şampiyon olan Fenerbahçe Beko'da başantrenör Sarunas Jasikevicius, çok mutlu olduklarını dile getirdi. -
Fenerbahçe'de santrfor transferi için çalışmalar devam ederken, teknik direktör İsmail Kartal'ın gündemdeki yıldız golcü için olumlu rapor verdiği öne sürüldü. İşte detaylar... -
Yeni sezon öncesi savunma hattını güçlendirmek isteyen Fenerbahçe'de transfer çalışmaları sürüyor. Sarı-lacivertlilerin, Süper Lig'de forma giyen yıldız stoperi gündemine aldığı öne sürüldü. -
Fenerbahçe'de Aziz Yıldırım'ın 8 yıl aradan sonra tekrar başkan seçilmesi sonrası takımın başına getirdiği İsmail Kartal kapsamlı bir kadro raporu hazırladı. Sarı lacivertli ekibin yeni patronu olan Kartal raporunda kadronun kaliteli ancak mimarisinin yanlış olduğunu belirterek transfer istediği bölgeleri yönetimle paylaştı. İşte Kartal'ın Aziz Yıldırım'a sunduğu kadro raporunun detayları...