Beşiktaş'ın rakibi Dinamo Kiev

Beşiktaş, Şampiyonlar Ligi B Grubu 2. haftasında Ukrayna temsilcisi Dinamo Kiev’i ağırlıyor. Vodafone Arena’daki maç 21.45’te başlayacak.

Beşiktaş, UEFA Şampiyonlar Ligi'ndeki ikinci maçında Ukrayna'nın Dinamo Kiev takımını konuk ediyor. İlk maçında Benfica ile 1-1 berabere kalarak lig mücadelesine puanla başlayan siyah-beyazlı temsilcimiz, rakibini yenerek ilk galibiyetini almayı hedefliyor. Beşiktaş ile Dinamo Kiev arasındaki mücadele saat 21.45'te Vodafone Arena'da oynanacak. Siyah-beyazlı takımın rakibi Dinamo Kiev, gruptaki ilk maçında İtalya temsilcisi Napoli'ye 2-1 mağlup olmuştu.

GALİBİYETE HASRET KALDILAR

Beşiktaş, Dinamo Kiev'i yenerek Şampiyonlar Li-gi'ndeki 2 bin 496 günlük galibiyet hasretini de sonlandırmaya çalışacak. Siyah-beyazlı takım, Devler Li-gi'ndeki son galibiyetini 25 Kasım 2009'da Manchester United'ı deplasmanda 1-0 mağlup ederek almıştı.

2 BİN 438 GÜN SONRA VODAFONE ARENA'DA

Beşiktaş'ın UEFA Şampiyonlar Ligi'nde Dinamo Kiev ile oynayacağı karşılaşmaya ev sahipliği yapacak Vodafone Arena, tarihi günlerinden birini daha yaşayacak. Dolmabahçe'deki yeni stat, Avrupa Kupaları'ndaki ilk ev sahipliğini Şampiyonlar Ligi'ndeki bir maçla gerçekleştirecek. Dolmabahçe'de 2 bin 483 gün sonra Şampiyonlar Ligi maçı oynanacak. Beşiktaş, Dolmabahçe'deki son Şampiyonlar Ligi mücadelesinde 8 Aralık 2009'da CSKA Moskova'ya 2-1 mağlup olmuştu.

DİĞER HABERLER

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.